Kontaktirajte nas

Uz nas je lakše!

"Ako ne znaš kuda ideš, svaki te put vodi do – nigdje." ~ Henry Kissinger

Poslovno planiranje

U današnjem načinu poslovanja kada u svakom trenutku „prijeti“ konkurencija a resursi su ograničeni iznimno je bitno planiranje budućeg poslovanja jer se adekvatnim planiranjem bolje upravlja poslovanjem odnosno omogućava se efikasnije i učinkovitije korištenje raspoloživih resursa ali i planiranje potrebnih resursa.

Osnova za poslovno planiranje je poznavanje dosadašnjeg poslovanja što zapravo znači kvalitetno računovodstvo / knjigovodstvo sa prikupljenim što je moguće više informacija na temelju kojih se radi detaljna financijska analiza poslovanja.

Drugi važan dio kod poslovnog planiranja je spoznaja odnosno analiza poslovnog okruženja te sagledavanje pozicije poduzeća u odnosu na poslovno okruženje. Raznim analizama kao što su npr. SWOT analiza, Cost Benefit analiza i PEST analiza dobiva se jasnija slika o prednostima i nedostacima poduzeća u odnosu na konkurenciju i tržište.

Izrada poslovnog plana se radi za jednu poslovnu godinu a osim uzimanja u obzir postojećeg poslovanja svakako mora biti usklađeno sa dugoročnim strateškim ciljevima poduzeća.

Obzirom je izrada poslovnog plana projekcija budućih poslovnih događaja ne treba ga se slijepo držati cijelu godinu već je iznimno bitno pratiti ostvarenje i promjene na tržištu kroz godinu te ga po potrebi korigirati tj. usklađivati poslovne odluke sa promjenama.