Više o privatnosti i zaštiti osobnih podataka vidite ovdje.
29. svibnja 2019.
Ako se ikada suočimo s problemima, treba nam netko na koga ćemo se osloniti. I u poslovanju se mnogi problemi mogu riješiti suradnjom s drugim poduzećima.
Bilo koje poduzeće može naići na poteškoće. Kroz suradnju poduzetnici mogu iskoristiti stručnost i iskustvo drugih kako bi prevladali izazove u poslovanju.
Suradnja je snažan poslovni alat za poduzeća, bez obzira na njihovu veličinu ili industriju, a odnosi se na poduzeća koja zajednički rade na rješavanju problema i postizanju ciljeva koji se čine izvan dosega kada rade zasebno.
Kombinirajući napore i stručnost različitih branši, partneri su sposobni za inovacije i rast te povećavaju svoju konkurentnost na mnogim razinama.
Kroz suradnju poduzeća se mogu međusobno nadopunjavati i specijalizirati u različitim područjima kako bi se natjecala na tržištima koja su obično izvan njihovog individualnog dosega.
Financijske koristi mogu biti višestruke. Na primjer mogućnost povećanja domaće ili izvozne prodaje, natječaj za veće ugovore, privlačenje kapitala, sposobnost dijeljenja objekata, resursa, opreme i sirovina.
Intelektualni kapital je bolje iskorišten. Razmjena iskustava i znanja među poduzećima koja su izgradila savez utire put uspješnom poslovanju. Većina poduzeća su u početku bila mala poduzeća. Korištenjem odgovarajućih resursa, financiranja, vođenjem računovodstva na optimalan način, donošenjem pravih odluka u pravo vrijeme i u pravom smjeru učinilo je da ta poduzeća prerastu u srednje ili čak velike korporacije.
Ljudski kapital je bolje iskorišten. Rast malih poduzeća u biti zahtijeva suradnju, jer mala poduzeća nemaju ogroman kapital za zapošljavanje velikog broja djelatnika. Suradnja donosi znanje, iskustvo, učenje i motivaciju svih poslovnih partnera.
Kandidate za poslovne partnere možemo pronaći po preporuci, na različitim konferencijama i poslovnim događajima, edukacijama i svim vrstama networkinga, uključujući društvene mreže, blogove i sl. Za partnerstvo je bitno dijeljenje istih uvjerenja i vrijednosti, posjedovanje različitih vještina i znanja koje se naknadno nadopunjuju. Također je bitno imati na umu da i partnerovo okruženje ima bitan utjecaj na partnera i njegovo donošenje odluka. Zato pri izboru partnera ne treba brzati već si dati vremena da se bolje upoznate.
Dovoljan je jedan dobar odabir da biste ostvarili nevjerojatne uspjehe u poslovanju.